tirsdag den 1. marts 2011

Velkommen

Hej! Og velkommen til min billedbog.
Jeg har haft et par blogge i tidens løb og slettet dem igen pga. mangel på overskud og inspiration. Jeg har ikke blogget i et halvt år nu, men nu fik jeg pludselig lysten igen. Her på bloggen vil jeg fokusere på at blogge billeder, som jo siger mere end tusinde ord. Jeg vil udfolde mine kreative sider via bloggen igennem selvlavede billeder, stemningsfilm/kortfilm, tegninger og udtrykke mig med ord og tanker. Jeg har kaldt den min billedbog, fordi jeg elsker at tage billeder med mit Canon EOS 500D og gerne vil give hvert indlæg et eller flere gode billeder til at give dem det sidste pift af personlighed samt farver og følelser igennem billeder. Jeg håber, at I vil læse/kigge med, kommentere og nyde min blog, efterhånden som jeg får fyldt godt med indlæg på den. Hvis det ikke var for SRO, som jeg skal skrive på nu, ville jeg lægge flere billeder og indlæg ind, men jeg må desværre tilbage til arbejdet...
P.S. Jeg elsker ikke blot at blogge, men også at læse andres samt få inspiration. I er mere en velkomne til at præsentere mig for jeres blog, så jeg kan kigge forbi - og selvfølgelig også meget mere end velkomne til at læse med i min.

3 kommentarer:

Camilla Laursen sagde ...

Hvor er du cool! :)

Bellamia sagde ...

spændende :D glæder mig til at følge med igen :D

Rikke sagde ...

Håber du vil læse med hos mig :-)

http://rikke-ontheothersideoftheplanet.blogspot.com/