søndag den 6. marts 2011

Gamle forårsbilleder

Det begynder at tyde på, at foråret gerne vil bryde frem. Solen er synlig på den skyfrie himmel og fuglene synger deres forårssange. Jeg fik mit spejlreflekskamera november 2010, så jeg har ikke fået taget andet end et par efterårsbilleder og en masse vinterbilleder endnu. Derfor besluttede jeg mig for at vise nogle friske forårsbilleder fra foråret for 1-2 år siden for at bringe lidt forårsstemning til bloglandet. Disse er alle taget med min mors digitalkamera, som jeg tog billeder med, før jeg fik mit spejlrefleks. Jeg glæder mig til al sneen er væk og foråret virkelig træder i kraft.

10 kommentarer:

Quyen sagde ...

Orh, forår... kom meget snart! Skønne billeder.

Google Friend Connect virker ikke hos mig lige nu, så må bare følge med ved at klikke ind på din blog engang i mellem sådan midliertidigt. :)

Sandra sagde ...

Tak (: Ja, foråret må altså meget gerne komme og træde lidt mere i kraft!

Åh, dumme Google Friend Connect! :P Nå okay, det er helt i orden :) Dejligt at du vil følge med alligevel!

Henriettewybrandt sagde ...

Misundelse!!! Vildt flotte billeder :) din blog er dejlig.

Camilla sagde ...

WOUW! hvor er det nogle fantastiske billeder! er blevet fast læser, håber du vil blive på min
/camillabielski.blogspot.com

Sandra sagde ...

Henriette: Takker! :-)

Camilla: Tusind tak, er super glad for, at du vil læse med. Kigger lige forbi din blog også! :-)

Lisa Emily Petersen sagde ...

Wow, det er nogle helt vildt flotte billeder!
Har du en bruger på Flickr?(: For så må du nemlig gerne sende mig et link til den..
Fed blog, er self. blevet fast læser:)
//Lisa

eating-chocolate.blogspot.com

Sandra sagde ...

Lisa: Mange tusinde tak :-) Er meget glad for at du vil læse med! Jeg har ikke en bruger for Flickr. Jeg har overvejet det, men er ikke helt sikker. Jeg blogger jo alle mine gode billeder her på bloggen. Men det kan være jeg opretter en på et tidspunkt. Så skal jeg nok give dig besked ;)

Yasemin sagde ...

Ej, sikke en flot blog :-D Jeg elsker billederne og redigeringen i indlægget om vinteren og Kalø! De er super flotte. Dig vil jeg følge fremover :-D Jeg håber også, at du vil tjekke forbi mig: yallehballeh.blogspot.com

Sandra sagde ...

Yasemin: Mange tak :-) Godt at du kan lide billederne! Og dejligt at du vil følge med - skal nok kigge forbi din blog engang i morgen, for lige nu skal jeg lave et par lektier :-)

Rikke sagde ...

Fantastisk med nogle forårs billeder ! :-)