fredag den 11. marts 2011

SRO - og jeg

I dag, i morgen og i overmorgen står den på kvalitetstid med min SRO-opgave. Den skal være færdig til mandag og det skal jeg nok nå. Jeg er ikke stresset og det vil jeg helst undgå at blive. Derfor bliver dette mit det sidste indlæg, jeg skriver, indtil jeg er færdig med opgaven. Jeg vil tage mig et bad, et glas koldt vand, springe i afslapningstøjet og gå i gang. I morgen aften står den på fin restaurant med noget familie. Det er godt med lidt afveksling. Men nu må jeg i gang. Et bad og så bliver computernes taster, skærmen og opgavepapirerne ellers det jeg kommer til at kigge på meget i dag - indenfor, i ly fra det dårlige vejr. Det er et spændende emne (moderne engelsk virkelighedsteater - en analyse af Mike Leighs "Secrets and Lies"), men jeg glæder mig nu også til at blive færdig. 

1 kommentar:

hende C.. sagde ...

hold da op nogle gode billeder