onsdag den 16. marts 2011

Spir

Der ligger kun lige en bunke sne på min vej, som mangler at forsvinde - ellers ser det lovende ud. Blomster er sprunget op som spir nede fra jorden og kæmper sig op. Det er et skønt syn! Nu mangler sneen blot at forsvinde og temperaturen at stige lidt. Jeg har simpelthen aldrig haft så stor en glæde til forårstegn før i år. Vi har haft en uendelig lang vinter og alt for meget grå himmel og sne. Nu trænger jeg til farver, at gå i bare tæer, plante blomster, grillmad på teressen, løbeture i det gode vejr osv. Og den bunke sne der... Jeg kunne godt finde på at angribe den med min hårtørrer. Den ligger bare der - sandtørt, grimt sne. Den har ligget der alt for længe. Nu er det forår - din tid er forbi, dumme, lille bunke sne.

2 kommentarer:

L sagde ...

Uhhh, dét der gør mig simpelthen glaaaaaaaaad :D Det bliver skønt med forår og sommer!

Henriettewybrandt sagde ...

er VILD med billederne 2 og 6 ..