torsdag den 24. marts 2011

Sidste indlæg inden studieturen

Kufferten er stort set pakket, musikspillekortene er pakket i håndbagagen (vi er musik/engelsk klassen, så jeg tænkte det var lidt sjovt, nu når jeg havde sådan nogle "music playing cards"), bogen ligger parat til at blive læst i på turen derhen og passet venter på at blive set. Som jeg har skrevet tideligere, skal jeg på studietur med klassen. Jeg har tænkt på, om jeg skulle sige, hvor jeg skulle hen eller ej, og jeg har dog besluttet mig for at holde det hemmeligt, indtil jeg kommer hjem. I kan tro, der kommer mange billeder på bloggen, når jeg først for logget mig ind på min blog om 14 dage. Vi skal være afsted i 14 dage og rejser i morgen sen aften/nat med toget til Kastrup. Jeg glæder mig rigtig meget!

Jeg håber, at I alle sammen får nogle skønne 14 dage, hvad end I skal lave og vi skrives jo ved om 14-15 dage, når jeg engang er kommet hjem og får langt de maaaange, mange billeder ind på bloggen! I kan tro jeg glæder mig meget til at vise min stak af billeder. Mon jeg kan sove i nat?

1 kommentar:

Celine Krestine Jakobsen sagde ...

Din blog er rimlig fed, jeg har først lige opdaget den nu :-) Men jeg vil i hvert fald følge dig!

www.celinekj.blogspot.com