lørdag den 19. marts 2011

Weekend med lektier - igen

I dag er det lørdag og jeg har en del at se til og derfor bliver denne weekend endnu engang fri fra bloggen, ligesom sidste weekend, hvor jeg lavede SRO. Jeg har en musikaflevering til onsdag, en stor skriftlig engelsk aflevering til fredag samt lidt lektier, der naturligvis også skal laves. Jeg har også en del af et manuskript jeg skal lære i forbindelse med forestillingsprojekt i drama, da vi skal have midtvejsvisninger på onsdag. Så jeg kommer til at sidde ved computeren, men trods jeg gerne ville blogge på livet løs med lækre billeder osv., bliver det først når disse ting er ordnet. Jeg skal også købe nogle ting og sager ind i dag. Jeg har en del, der skal på plads, for fredag aften tager jeg med min klasse på studietur - I kan regne med at se mange billeder, når jeg kommer hjem! Og hvor jeg skal hen, må I vente med at få at vide, indtil jeg er kommet hjem. Nu må jeg tilbage til arbejdet. Ha' en god lørdag!

3 kommentarer:

PROVINS sagde ...

Det lydder som om du har lidt af en weekend.. PØJ PØJ med at nå det hele!

Tina D. sagde ...

Hvilket redigeringsprogram bruger du?

Sandra sagde ...

PROVIS: Tak for "pøj pøj"'et, jeg fik dog ikke lavet så meget som jeg forventede. Men har fået lavet de ting, jeg ville i lørdags, nu - så det er jo godt :-)

Tina: Til dette har jeg blot redigeret dem med en effekt i photobucket (www.photobucket.com)