mandag den 14. marts 2011

At lege med sæbebobler


12 kommentarer:

Nanna sagde ...

virkelig fede billeder!

Quyen sagde ...

Meget fine billeder med den sjove redigering. :)

Henriettewybrandt sagde ...

Åh nogle vilde billeder!!!
- er det nogle du selv har taget?

Sandra sagde ...

Mange tak til alle :-)

Og ja, alle billederne herinde er nogle, jeg selv har taget :-)

Navnløs sagde ...

Elsker sæbebobler og ELSKER dine billeder. Får jo helt lyst til at lege med sæbebobler nu.

Sandra sagde ...

Debbie: Mange tak!! :-) Jeg ELSKER også bare sæbebobler - man kunne lege med dem FOR EVIGT! :P

Henriettewybrandt sagde ...

Hvor er du syg til det med billederne !!!!

sidste år prøvede jeg på det samme . uden hel..
hvad er din hemmelighed ? Har du selv pustet boblerne eller er der en anden en der har gjort det imens du har taget billederne. ?

Sandra sagde ...

Henriette: Tak skal du have :-) Det er også noget af en udfordring. Jeg har skam ingen hemmelighed ;-) Jeg har selv pustet boblerne og tro mig, ville gerne have haft en assistent til enten at have taget billederne eller pustet boblerne, men jeg gjorde det selv. Jeg bruger en meget, meget kort lukkertid, samt selvudløser, så jeg kan se hvornår mit kamera tager billederne (kontinuerlig selvudløser, så den tager 7-8 billeder efter hinanden, imens jeg puster boblerne) Lidt indviklet, men det lykkedes :D

Henriettewybrandt sagde ...

Hvilket kamera har du?

Sandra sagde ...

Jeg har et Canon EOS 500D og jeg har her brugt mit Canon 18-200mm EF-S IS objektiv.

julia louise sagde ...

fantastiske billeder ;-)
sæbebobler er så magiske!

julia-louise.blogspot.com

Sandra sagde ...

Julia: TAK! :-) Ja, sæbebobler er helt specielle. Jeg bliver helt afhængig af at puste dem, når jeg først er kommet i gang :-P