tirsdag den 8. marts 2011

Sommer og farver

Optakten til foråret skaber en konstant glæde til forår og sommer i mit hoved. Jeg kiggede i min billedsamling, som er temmelig stor og fandt disse billeder. De er også nogle ældre billeder fra sidste sommer og sommeren før den, som er taget med min mors digital kamera - ja, dengang jeg ikke havde et spejlrefleks og hendes var det bedste kamera. Jeg ville så gerne blogge nogle flere billeder, så jeg kiggede i min stak og valgte lige disse ud, da blomster og farver ikke rigtig er trådt i kraft endnu og jeg kun har efterår/vinterbilleder, så valgt jeg nogle tideligere sommerbilleder, som jeg har taget. Håber I nyder det gode vejr og fuglenes smukke sang!

3 kommentarer:

PROVINS sagde ...

Det er på vej nu!! Jeg kan mærke det!! Så skønt!

Unknown sagde ...

Hold da fast nogen fantastisk billeder! Ville ønske jeg kunne tage så flotte billeder! :-)

S sagde ...

DEJLIGE farver! Det er virkelig skønne billeder :) man bliver så glad.

- Sidsel