onsdag den 2. marts 2011

The Unseen Sea

Det er jo helt utroligt, smukt og fantastisk...

3 kommentarer:

Maya sagde ...

Det er godt nok smukt. Wow. Hvor må det ha taget lang lang tid at optage det og sætte det sammen. Super fin blog, forresten. Hvordan har du redigeret det billed i dit første indlæg af dit kamera?
Det med de små lysende prikker på.
Hvis du har lyst må du gerne kigge i min blog, http://efterlyden.blogspot.com/

Hilsen, Maya.

Sandra sagde ...

Maya: Ja, det er nemlig en fantastisk video. Det har helt sikkert taget lang tid at filme og redigere, men resultatet er blevet helt utroligt. Mange tak - jeg skal nok kigge forbi din blog også :-) Billedet nedenunder har jeg redigeret med Picasa først med et stjerne/galaxe-billede i collage/multieksponering. Derefter har jeg redigeret det i photobucket med en retroeffekt :-)

frk.pucill sagde ...

Skøn video(OG sang, man bliver helt rolig af at lytte til den og se det smukke landskab) jeg kom vist til af sidde bare lidt med åben mund:)
Fed blogg:)
/Rose