onsdag den 1. juni 2011

At læse op til eksamen

Her i læseferien handler det om at strukturere sine dage, holde orden i sine papirer og noter samt læse en smule hver dag. Jeg startede først med at læse lidt her i dag, men tilgengæld har jeg op til læseferien ordnet papirer, noter, tekster osv. Jeg skal op til eksamen i religion d. 14. juni og til AT-årsprøve d. 22. juni, så jeg har god tid. I morgen regner jeg med at få skrevet en plan over, hvad jeg skal nå og samtidig strukturere tiden således, at jeg får tid til fritid, at blogge, tage billeder, spille klaver, løbe ture og hvad jeg nu ellers føler for. Hvis man følger disse planer, vil man få en rigtig god samvittighed og føle sig meget godt tilpas. Nu vil jeg i seng. Godnat søde læsere.

2 kommentarer:

cecilie sagde ...

Sikke fin en blog - følger dig helt klart fra nu af :-)

Sandra sagde ...

Cecilie: Mange tak! Hvor er jeg glad for, at du vil følge med :-)