onsdag den 15. juni 2011

Disneys søde toner





Findes der noget end de gode, klassiske Disneyfilm og deres smukke musik. Der er noget magisk ved sangene fra Disneyfilmene. Man kan pludselige mærke barnet inde i en - det glade, lille barn - der husker hvert et ord fra alle sangene.Jeg mærker et glædesrus, næsten ubeskriveligt, samtidig med lidt nostalgi og magi. Jeg har svært ved at vælge en yndlingssang fra Disney - og generelt svært ved at vælge yndlings, da alt og alle har hver deres jeg og charme. Her er et udpluk fra nogle søde og gode Disneysange, som jeg har valgt. Har I nogle yndlings-disneysange eller nogle, der ikke er blandt disse, som I specielt godt kan lide?

4 kommentarer:

Caroline sagde ...

Kan jo ik andet end at gi dig ret ;P De er fantastiske! <3 De har en helt særlig plads i hjerte og hukommelse :)
Men er nu oz helt vild med "We Are One" (ved ik hvor mange gange jeg hørte den sidste år :P ), "Go The Distance" og "Beauty And The Beast" kunne blive ved i timer ;D hehe <3

Sandra sagde ...

Caro: De er nemlig helt fantastiske! Det er også nogle gode Disneysange. Der er ikke noget bedre, end at sidde og nynne med på de skønne barndomsmelodier fra disneyfilmene :)

Life of Lize sagde ...

Jeg kørte i bilen den anden dag, og hørte værten snakke om, at han ville spille et nummer af Phil Collins - og jeg håbede sådan på, at det ville blive You'll be in my heart. Den er så magisk. Den fortryller mig sådan! Og jeg var simpelthen så heldig: jeg fik i solskin, en eksamensdag at få 12-tal på, starten på sommerferien og med et smil, den fantastiske sang at høre.
:-)
Flot blog, du har dig i øvrigt!

Sandra sagde ...

Life of Lize: Hold da op, det har da været en lykke da! Det er nemlig en smuk sang og når man så oveni får solskin, et 12-tal og sommerferie, så er der da kun noget at smile over.
Og mange tak! :-)