tirsdag den 31. maj 2011

Bo Grønt

Lige siden jeg kom i en planteforretning for første gang, har det været mig en glæde at besøge Bo Grønt, Planetariet osv. Jeg behøver ikke at mangle blomster eller andet havegrej, men kan blot nøjes med at gå rundt og nyde de forskellige dufte, farver overalt, sanseindtryk, lyden af ro og summende bier, kigge på de hyggelige nipsting, se på hylden med de mange frø, man kan så, nyde temperaturen i det store drivhus og tage dybe indåndinger. På grund af bøgleregulering kunne jeg desværre ikke få en snack eller is ved kasseapparatet i dag. Det er noget, jeg husker tydeligt fra min barndom. Rende rundt i junglen af blomster og planter og til sidst en snack eller en is, når mor og far skulle betale for varerne. I dag var jeg i Bo Grønt. Det var ikke en af mine omtalte photosessionidéer, men det blev til en ordentlig stak. Hvor var det hyggeligt. Jeg håber, I kan mærke den dejlige stemning igennem billederne og næsten dufte de mange, flotte, farverige blomster.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fantastisk flotte billeder :-)
Hvilken "effekt" bruger du til at redigere dine billeder, hvis man kan sige det sådan? og hvilket program? Jeg er nemlig helt vild med den "farve" de har! :D

Sandra sagde ...

Louise: Tusind tak! Jeg gør korrigere lidt i farvesætningen og så bruger jeg til nogle af billederne - som nok er den effekt, du tænker på - en effekt i photobucket's redigering under "retro" kaldt "cross process"

Henriettewybrandt sagde ...

SMukke smukke smukke..
åh Sandra din lille søde pige ;)
Tak for din kommentar på min blog

du skal bare blive ved med at tage lige så mange billeder som du gør nu ..
Jeg EEEELSKER det virkelig :)
Det er skønno at se billeder.. dem kan man ikke få nok af ;)

Sandra sagde ...

Henriette: Mange, mange, mange tak! Jeg holder skam ikke op med at tage masser af billeder :-) Jeg er glad for at du kan lide det. Jeg kan ikke sige andet end likewise :-)

Sissel sagde ...

helt rigtigt Sandra! Dine billeder er altid så flotte, og elsker dine videoer:)

Sandra sagde ...

Sissel: Mange tak skal du have! :-)