onsdag den 22. juni 2011

Sommerferie

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
Der findes ingen bedre følelse, end når den sidste eksamen eller årsprøve inden sommerferien er overstået. Den følelser driver nu gennem hele min krop og det føles skønt. Jeg er klar til at lade solen skinne, fuglene synge i kor, at hoppe rundt i strandsand og sidde på badebroen, kigge på havet, dufte, lytte, tænke, inspirere og blive inspireret. Og så er der grillmad, lyden af børn der leger, bare tæer i nyslået græs, gode bøger under sol og blå himmel. Sanserne er livlige, når det er sommer. Nu er det sommerferie, jeg vil tænke på alt andet end skole, karakterer, årsprøver... Nu er det sommer, det er sol, det er glæde. Mit kamera og jeg skal på mange udflugter, min frilæsningsbog skal åbnes og læses, for nu er der tid. Nu er det sommerferie!

Ingen kommentarer: