søndag den 12. juni 2011

Sculpture by the Sea

5 kommentarer:

Celine Krestine Jakobsen sagde ...

Har du selv taget dem? I hvert fald.. de er rigtig gode :D

www.celinekj.blogspot.com

Sandra sagde ...

Celine J.: Ja, det har jeg. Som skrevet nede i bunden af min blog (mht. rettigheder osv.) har jeg selv taget ALLE billede ved mindre, der er angivet en kilde.

Så ja, jeg har selv taget dem alle - og tak! :-)

Camilla Laursen sagde ...

Vi kørte også lige forbi i dag :) .. kunne godt tænke mig at se det.

Anonym sagde ...

Rigtig flotte billeder :) Kan ikke vente til det bliver min tur til at se udstillingen med mine egne øjne! Men må vente lidt endnu - de der eksaminer passer åbenbart ikke sig selv.

Sandra sagde ...

Camilla: Det er så hyggeligt og flot. Du skal hen og se det inden det slutter :-)

Michelle: Mange tak skal du have! :-) Du kan godt glæde dig. Nej, de eksaminer hænger lidt over alle vores hoveder. Jeg betragtede det som en pause fra al min læsning. Held og lykke med eksaminerne!