tirsdag den 14. juni 2011

Glæde og lettelse

1 - 2 - 3 - 4 
Hvor bliver man dog ramt af et glædesrus, når en eksamen er overstået. Jeg har godt nok et helt gymnasieår endnu og det kan godt være hårdt og stressende indimellem, men jeg bliver glad og stolt af mig selv, når det er overstået. Jeg er ikke den type, der skriver karakterer på facebook og blog og generelt ikke den type, der råber op om det uanset, om det er gået godt eller ej. Følelsen af at have overstået og bestået en eksamen er fantastisk og det er den jeg sætter pris på. Jeg vil ikke bedømmes på tal, men på andre mere betydningsfulde ting. Når jeg når dertil, hvor jeg får huen på hovedet, bliver glæden endnu større. En årsprøve i AT og så er det sommerferie. Hvor føles det dog skønt! Billederne illustrerer rimelig meget, hvordan jeg føler, når en eksamen er overstået. Hav en god dag alle sammen. Nu vil jeg bruge min tirsdag på at tænke på alt andet end årsprøver, eksaminer, karakterer og læsning. Det må vente til i morgen.

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Sikke nogle fantastiske og beskrivende tanker! Jeg kan fuldstændig sætte mig ind i det!
Og hvordan finder du dog sådanne fine illustrationer?

Virkelig fin blog! :)

http://weturnitup.blogspot.com/

Sandra sagde ...

Julie: De er nemlig rigtig flotte! :-) Kildehenvisningerne står på numrene (lige under det sidste billede. Altså, kilde henvisning til billede nr. 1 er 1-tallet osv. Alle disse er fundet på www.weheartit.com - En skøn hjemmeside!