onsdag den 8. juni 2011

Lyset er på vej

1 - 2 - 3
Der er lidt stille i mit blogunivers. Jeg læser, jeg ser fjernsyn og venter ihærdigt på at komme til eksamen, så jeg kan få det overstået og komme videre. Tiden går lidt langsomt og jeg tænker i relgionsfaglige begreber for tiden. Undskyld mit fravær, jeg vender stærkt tilbage med masser af billeder, når læseperioden er forbi. Min "Faste læsere"-gadget er lidt underlig nogle gange. Og så har jeg mistet 2 faste læsere. Jeg ved ikke lige helt hvorfor. Jeg er glad for jer, der læser med! Masser af knus og kram til jer! Held og lykke med eksaminer, læsning eller hvad I nu laver i denne tid. Lyset, inspirationen, tiden, kameraet i hånden konstant og mit kreative sind vender snart tilbage.

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Årh hvor er det fine billeder :D
også held og lykke til dig søde Sandra :D

Glæder mig til at se når billedet er færdigt :D <3

Julie sagde ...

Virkelige fine billeder og formuleringer du blogger med! :)

http://weturnitup.blogspot.com/

Bettina sagde ...

Virkelig fantastiske billeder, og en dejlig blog:o) Al held og lykke med dine eksamner, har tilmeldt mig som fastlæser, glæder mig til at se og læse mere:o) Håber du har lyst til at gøre det samme hos os??:o)

-Bettina

http://lifeloveandlooks.blogspot.com/

Sandra sagde ...

WeeWee Magazine: Ja, det er nogle skønne billeder :-) Mange tak! Jeg glæder mig til at gå i gang med det lille projekt, du har givet mig :-)

Julie: Mange tak skal du have! :-)

Bettina: Tak! Hvor er du skøn - jeg er glad for at du vil læse med! :-) Jeg vil selvfølgelig også lige tage et kig forbi jeres blog også :-)