torsdag den 16. juni 2011

Mangel på inspiration

Når man læser til årsprøver og eksaminer eller bare tænker på det, kan det godt medføre til træthed, lavt overskud og at den del af ens hjerne, der indeholder inspiration og fantasi står på stand-by. Mit hoved indeholder stort set kun tanker om, hvornår jeg skal læse hvad og hvordan og hvorledes. Jeg elsker at blogge, at fotografere er min passion og jeg har mange idéer til photoshoots og har sågar bestilt en veninde til at være model for mig, så jeg kan tage nogle inspirerende billeder. Jeg er så glad for jer, der kigger med i mit lille blogunivers, og det er derfor, jeg vil minde jer om, at jeg er på vej. På vej til at få overskuden tilbage, inspirationen, fantasien til at tage og redigere billeder. Snart er det sommerferie og så er der masser af tid til at tage og redigere billeder. Meget snart. Godnat, skønne læsere, sov godt!

4 kommentarer:

Caroline sagde ...

Kan 100% følge dig <3 ser meget frem til flere af dine dejlige og inspirerende billeder :D

Camilla sagde ...

Jeg elsker selv at tage billeder og jeg elsker blogs med massere af billeder og hver gang jeg har lyst til at se billeder klikker jeg bare ind på din blog! Og jeg kan fuldstændig godt følge dig... Lige her i eksamens perioden er man bare 100 % fokuseret på det man skal læse så alt andet bliver bare smidt ud af hovedet, men så kan du glæde dig til sommerferien! :-D
- jeg glæder mig også til en masse indspirerende billeder :-D

Zina Maria sagde ...

Enig! læseferie er så gråt og energidrænende! Din blog er virkelig fin, og jeg glæder mig til at se hvad du får lavet når inspirationen vender tilbage ;)

Sandra sagde ...

Caro: Hvor er du sød! Dejligt, at du kan følge mig. Når det først er sommerferie, så skal der nok komme tid, overskud og inspiration. Der skal nok komme mange billeder i sommerferien! :-)

Camilla: Tak, sikke en dejlig kompliment! :-) Og ja - det er skønt at tage billeder! Rart at du også kan følge mig - man er nemlig fokuseret mere på læsning end at tænke i inspiration, fritid og kreativitet. Men nu er det jo meget snart sommerferie! Du kan i hvert fald regne med en masse inspirerende billeder, når min gode fantasi og tid vender tilbage! :-)

Zina Maria: Læseferie er ikke lige det sjoveste i verden. Mange tak! Der skal nok ske noget med min inspiration og fantasi, når læseferien er ovre :-)