søndag den 22. maj 2011

Tears of the Sky

11 kommentarer:

Camilla Laursen sagde ...

Jeg. ELSKER. Den. Sang.
Og videoen er jo nærmest smuk.

Nanna sagde ...

hold da op et fantastisk kamera du har, hvad er det for et? :-O

rigtig smuk film, de rolige billeder og musikken passer super godt sammen sandra :-) smuk måde at forevige sådan en dejlig regnvejrsdag på.
og så lød det super fedt med nogle af tordenskraldene i baggrunden.

Daniella Bandholtz Horsmark sagde ...

Wow. Bare, wow..

Sandra sagde ...

Camilla: Det er en smuk sang. Og jeg kan spille den på klaver ;-) Og tak! Regnvejr ér smukt.

Nanna: Det er Canon 500D (det står også nede ved beskrivelsen af min billedbog (lige under faste læsere) Mange tak, Nanna. Det skaber nemlig et helt andet billede af regnvejr. Der er så mange, der brokker sig, når det regner, men det er jo i virkeligheden helt fantastisk. Tordenskraldene og regndråber gav nemlig virkelig en god stemning til filmen i forhold til, hvis det nu bare kun var musikken :-)

Daniella: Tak. Bare, tak.. :-)

Unknown sagde ...

Det er en af de smukkeste melodier jeg kender. Jeg bliver helt rørt af at se videoen, elsker man kan høre regnen i baggrunden også. :-)

Udover det har jeg et spørgsmål. Hvordan for du kommentar 'stedet' til at være en lille box som kommer frem? :-)



//Emma
emmasammie.blogspot.com

Sandra sagde ...

Emma: Det er nemlig en smuk melodi og regnvejrslyden er skøn. Dejligt at du kunne lide den! :)

Når du går ind i "nyt indlæg", kan du se forskellige faner i toppen ("indlæg", "kommentarer", "design" osv.) Gå ind under fangen indstillinger / kommentarer. Her kan du vælge din kommentarformularmeddelelse :-) (vælg popup-vindue). Håber du kan forstå min forklaring :)

Unknown sagde ...

Åh tak. :-)

Caroline sagde ...

Pigebarn ?! du overrasker mig mere og mere! det er jo fantastisk! :') Det er jo smukt <3 du ved fandme hva du laver ;) hva hedder sangen? :) både regnen og din have (det er din have ik :P) virker fortryllende! nu har jeg bare lyst til at sætte mig ud i regnvejret... :O (det regner bare ik mere :P)

Sandra sagde ...

Caro: Wauw! Tak. Hvor er du sød! Der kommer nok regn igen snart ifølge vejrudsigten. Skynd dig ud, når den tid kommer! Regn er så hyggeligt! Sangen er "River Flows In You" spillet af Yiruma.

Sissel sagde ...

Hvor er det dog flot og fortryllende.. Selvom jeg hader regnen, får jeg så meget lyst til at sætte mig ud i det. Det går lige op for mig hvor smukt det faktisk er.
Elsker også bare den sang. Det er sådan en man kan sætte på repeat og bare ligge i sin seng, tænke på alt og intet.
Har dog ét spørgsmål! Hvordan tør du at tage dit kamera med ud i regnen? :)

Sandra sagde ...

Sissel: Hvor er du dejlig - tak skal du have! Det var også det, der var meningen med den. At man skulle få lyst til at gå ud i regnen og nyde den. Regn er smukt - det er naturen generelt jo. Det er en dejlig, enkel, men smuk sang. Haha, det er et godt spørgsmål - Det var også besværligt. Jeg tapede en lille plasticpose rundt om objektivet og havde også paraply med. Det ville dog have været nemmere, hvis der var en, der kunne have holdt paraplyen for mig. Men det gik :-) Og jeg har et filter på linsen, som forhindrer mod både regn og alt muligt andet for at skade kameraet.