fredag den 13. maj 2011

Mælkebøtter

Jeg gik en tur med mit kamera i parken i aftes. Mælkebøtterne har invaderet parken og smukt ser det ud. Solen lagde et perfekt lys ned på hver mælkebøtte, hvert græsstrå. De hvide "vatbolde" (dem man puster på - har de et navn???) lyste næsten op, som lygtepæle idet solen ramte deres smukke frø. Kameraet kan fange ting, som øjet ikke kan. Men øjet kan dog også fange ting, som kameraet ikke vil være i stand til. Jeg håber magien fra de små, lysende blomster kan ses på billederne.

4 kommentarer:

Camilla Laursen sagde ...

Åååååårgh, jeg elsker stemningen i dine billeder!

Henriettewybrandt sagde ...

Du har gjort det igen!!!
Lovely <3

Anonym sagde ...

Sikke herlige billeder!! Lyset falder bare helt perfekt på "boldene" (ja, hvad hedder de egentlig?!?!) Foråret er nu en pragtfuld tid :) Fortryder lidt at jeg ikke selv har været ude med kameraet - det må jeg få gjort noget ved! :)

Sandra sagde ...

Michelle: Tak! :-) Det gør de nemlig. Foråret er helt fantastisk og der er noget magisk over det lys solen bringer. Se og komme ud med kameraet - det er skønt!