torsdag den 19. maj 2011

En ny blog

Jeg har længe overvejet frem og tilbage at lave en blog, hvor jeg blot poster ét billede om dagen i ét indlæg og én kort, matchende sætning, hvormed billederne får deres spotligt. Hermed er det nemmere at redigere og gøre mere ud af 1-3 billeder end en stor bunke billeder. De vil alle være taget af mig selv. Disse skal inspirere og blot lade seeren fortolke. Billeder siger mere en tusind ord og det er op til den enkelte, i hvor høj grad de vil blive inspireret, imponeret og fortalt en historie igennem et billede. Jeg ønsker en mere simpel blog, der alligevel kan give masser af tanker, minder og inspiration igennem enkelte billeder, der vil tale for sig selv.

Jeg poster stadig på denne blog, men den anden bliver en blog med ét billede om dagen, hvilket jeg synes er lidt sjovt. Jeg håber, I vil tjekke min nye blog ud og måske følge den. Jeg har allerede postet et billede. Bloggen hedder:

7 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Jeg kan ikke komme derind :(

Sandra sagde ...

Tina: Prøv lige igen

Tina D. sagde ...

SÅDAN!

Maja sagde ...

Jeg er hooked på din blog, den er fantastisk dejlig :)
- du har fået dig en læser mere.

Sandra sagde ...

Maja: Tusind tak! Jeg vil også kigge forbi din senere :-) Jeg er glad for, at du vil læse med. Du er også velkommen til at kigge på min - som indlægget jo siger - nye blog :) http://myowndelirium.blogspot.com/

Nanna sagde ...

Wow, jeg må lige spørge.. Har du taget billedet i toppen af bloggen ?!?! :o Det er helt vildt!

//forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

Sandra sagde ...

Nanna: Ja, det har jeg taget - Mange tak! :-)