torsdag den 26. maj 2011

Læseferie lige om hjørnet

 Fra i morgen af stiger min inspiration, mit overskud og jeg begynder at kunne se lys og lykke. Det er læseferie fra i morgen af og jeg skal blot op i en religionseksamen samt en årsprøve i AT. Jeg har - som så mange andre - været skoletræt og ventet ihærdigt på læseferien. Jeg har god tid til at læse op til mine fag og jeg regner med at jeg får taget en masse billeder og mere tid til at blive inspireret af mine omgivelser. Jeg har en hel liste over nogle billeder og photoshoots, jeg gerne vil lave.

Denne blog kommer til at indeholde diverse billeder i form af "billedspam" og bunker af billeder. Nogle gange vil de være store, andre gange små. Hvis I ikke allerede har gjort det, så tjek lige min anden blog ud, som jeg lavede for en uge siden. Her blogger jeg særligt udvalgte billeder og kun ét om dagen - hver dag.


Tryk her, for at blive ledt videre til bloggen.

6 kommentarer:

Karoline sagde ...

Oh lovely photos.
din blog er super fin! xx Karoline

http://theblackapple-karoline.blogspot.com/

Sandra sagde ...

Karoline: Tusind tak! :-)

Anonym sagde ...

Hvor lyder det spændende, jeg kan ikke vente. Og fabelagtig blog!

Sandra sagde ...

Melankolske undertoner: Mange tak skal du have! Jeg har været forbi din blog også og jeg glæder mig meget til at se billeder derpå!

:-) sagde ...

Rigtig flot billede! Og fin blog

http://o0jc0o.blogspot.com

Sandra sagde ...

JC: Mange tak! :-)