mandag den 16. maj 2011

Regndråber

Regnen kan være træls. Der laves ikke andet end at kritisere den. Jeg kan nu godt lide regn. Den gør det endnu hyggeligere at sidde indenfor med te, snacks og bare putte og hygge under et varmt tæppe med en bog eller se en film, måske lave sine lektier med åbent vindue, så man kan høre regnen. Regnråberne der skyller ned er som sød musik og når de er landet på blomster og blade, er det ét stort kunstværk at vandre mellem løv og farvede blomsterblade, der bærer på de smukke, perfekte runde regndråber.
Da jeg ikke har et makroobjektiv til mit spejlreflekskamera, lånte jeg min mors digitalkamera,
Canon IXUS 970 IS, som også er ganske udemærket og tager fine makrobilleder.

4 kommentarer:

Henriettewybrandt sagde ...

Jeg hader dig!
Alt for gode billeder. Jeg vil bede dig om at slette dem
Det er ikke lovligt at have så gode billeder :D haha <3

Sandra sagde ...

HFW: Hader mig ligefrem? :-o Haha! Jeg vil da ikke slette dem, hvis de er så gode <3 ;-) Du må venligst ikke slette dine i hvert fald, for det er en fryd at kigge på dem!

Caroline sagde ...

WAW nogle smukke billeder!!! er helt waw :D de er fantastiske! :D

Sandra sagde ...

Caro: WAW, tak!! :-)