torsdag den 1. december 2011

Hello, December

1 - 2 - 3 - 4 - 5
Billederne med "Hello, December" foran et smukt sne - og julelandskab indtager www.weheartit.com, for det er jo den første December i dag. Jeg kan mærke julen nærme sig. Nu er der jul overalt i fjernsynet og de sidste julelys bliver hængt op udenfor, for nu er det december. En måned hvor børns hjerter banker hurtigere og hurtigere i optakten til juleaften, smiler og er glade, glæder sig mere end alt andet til at se julekalender hver aften. Der er en magi i luften, som kun kommer denne tid på året. Selvom jeg skal skrive SRP om 6 dage, vil jeg forsøge at afsætte tid til at hygge og se julekalender. December er også den måned, hvor jeg tænker allermest på, at jeg ikke er barn mere. Og jeg savner den tid så inderligt. En meget hyggelig og glædelig måned, men også fyldt med nostalgi i hvert hjørne af mit sind. Dog tænkte jeg mere på det store savn af barndommen og det tab, det er, at den er væk sidste år, men i år er det ikke slemt. Jeg har trods alt også SRP at tænke på - det er nok derfor. Uanset hvad, ønsker jeg jer en glædelig første december!!

Ingen kommentarer: