søndag den 11. december 2011

Stilhed og arbejdsro

Morgenfrost er sådan et smukt syn, især når himlen er klar og solen skinner på den glimtende, glitrende hvide frost. Og morgenen er helt stille. Det er noget helt afstressende ved det. Bloggen er lidt stille for tiden. Jeg er nemlig i fuld gang med mit studieretningsprojekt, og der kan derfor godt virke til at være lidt tomt og stille på bloggen i disse dage, men jeg ville bare lige minde jer om, at jeg stadig lever, men blot er i gang med en vigtig og tidskrævende opgave, som det forresten også går rigtig godt med. Jeg elsker stadig at blogge, men opgaven tager en masse af min tid, men jeg skal nok vende stærkt tilbage, når den er skrevet og ude af verden. Jeg håber, I nyder decemberdagene med hygge, famile, venner, julefrokost, glæde, pebernødder i spandevis og hvis I ikke kan lide det, så nogle andet hyggeligt julegodter. Hav en dejlig 3. søndag i advent alle sammen!

6 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Hej smukke! Jeg vil lige fortælle, at det ikke er fordi jeg ikke længere vil følge dig, men min google reader fucker totalt op (sletter og tilføjer blogs), så nu følger jeg dig altså via. bloglovin' <3

btw. hvad er der med bloggere og tage billeder af et blad, de holder? :D (SMUKKE BILLEDER)

HELD OG LYKKE MED SRP <3

Sandra sagde ...

Tina: Hejsa :) Nå, så det er dig, jeg mistede på listen. Undrede mig også lidt. Det er helt i orden. Jeg håber google reader går i orden igen. Jeg bruger ikke bloglovin, men dejligt at du følger med stadigvæk alligevel ;) <3

Haha! Ja, den er set før, men de er bare så fine de blade altså! (TAK!)

Tusind tak!! Det går bare derudaf med min SRP, men åh jeg glæder mig til at få den afleveret!

Ninna sagde ...

Hold da op. Billederne tog nærmest pusten fra mig! Hold da op :-D

Følger dig nu :-)

xx Ninna

Sandra sagde ...

Ninna: Hvor er du sød!! Mange tak :-) Dejligt at du vil følge med!

Tina D. sagde ...

Man kan sagtens følge folk via. bloglovin', selvom de ikke bruger det. Det er super smart :-D

Caroline sagde ...

du er da bare fantastisk! andet kan jeg naesten ikke sige... :)