onsdag den 21. december 2011

Farvel, studieretningsprojekt

Så er mit studieretningsprojekt afleveret. I god behold hos kontordamerne. Væk fra mit skrivebord. Det er fri for at rette i snørklede sætninger, tjekke formalia, indsætte fodnoter, læse igennem, skrive, skrive, tænke, skrive, tænke, tænke - hver dag. Nu er jeg et frit menneske igen... I hvert fald i et stykke tid. Jeg glemte desværre at få taget et billede af mig selv med de 3 plastikmapper, fordi jeg havde så travlt med at få dem afleveret så hurtigt som muligt, så jeg kunne få dem ud af verden. Så nu er de altså afleveret. Jeg kan slappe af og være stolt af mig selv. Det begynder at dufte af glæde, afslapning, hygge og ferie. Jeg er glad. Jeg er fri. Det er jul. Snart. Meget snart.

10 kommentarer:

Daniella Bandholtz Horsmark sagde ...

Hej søde Sandra. :)
Hvilken instilling har du sat dit kamera på, for at fast holde lyset, når der er mørkt? Altså, sådan at billederne bliver flotte, og ikke så utydelige med lyset, hvis du forstår. :)

Sandra sagde ...

Daniella ' H: Hej søde Daniella :) Jeg bruger en højere ISO først og fremmest. Det handler også om, hvorvidt blænden er høj eller lav. Men billederne med julelysene i Århus er taget med ISO 800 tror jeg. Og så har jeg også image stabalizer på mit objektiv, så det ikke bliver rystet og ytydeligt.

Tina D. sagde ...

YEAH YEAH YEAH YEAH :-D Stort tillykke med at få friheden tilbage!

Camilla Laursen sagde ...

JUHU! :)

Mia sagde ...

hold op du hvor er du god til at fotografere!!!
virkelig fin blog og er nu blevet fast læser!

håber du kigger forbi mig også :)

eslublog.blogspot.com

Sandra sagde ...

Tina: Hehe, mange tak skal du have! ;-)

Camilla: NEMLIG! :)

EM: Tusind tak! Dejligt at du vil kigge med. Jeg vil da tage et kig forbi din også (:

Sofie Høgh sagde ...

Hej rigtig flot blog med en masse fine billeder. Tænkte på om vi ikke skulle følges? :) du kan ihvertfald lige tage et smut forbi min blog.
/Sofiehoegh.blogspot.com

Life of Lize sagde ...

Det var SÅ befriende at slippe for SRP til sidst!
Hvad skrev du om? :-)
___
Life of Lize
Lad os danse lidt endnu

Sandra sagde ...

Det var fantastisk befriende!! :-) Min emne hed "Breaking the Waves i perspektiv" (breaking the waves er en film af Lars Von Trier)

Life of Lize sagde ...

Det lyder ellers som et rigtig spændende emne! :-)
___
Life of Lize
Lad os danse lidt endnu