lørdag den 31. december 2011

Morgenfrost og solopgang

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Smukke billeder :D Godt nytår!

Sandra sagde ...

WeeWee Magazine: Mange tak! Og godt nytår til dig også!! :-)

Life of Lize sagde ...

Jeg føler mig virkelig heldig at have fundet dig og din blog. Din blog er virkelig flot - som i virkelig flot - og jeg elsker din stil. Den er simpel, men alligevel så flot og kreativ - og så tager du nogle virkelig flotte billeder!
Tilmed så er din tekst omkring dig selv, at du er 92'er, elsker smooth jazz og klassisk musik, tage billeder og spiller klaver er jo lige mig - hvis det ikke er mig! :D
Hvor er det sjovt at finde en så "ens". Jeg glæder mig til at følge din blog :-)
___
Life of Lize
Lad os danse lidt endnu

Unknown sagde ...

Kom tilfældig forbi :-) Utrolig smukke billeder..

Nanna sagde ...

Wow, fantastiske billeder!Dem har du fanget godt! :D

Kh Nanna
www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com