lørdag den 30. april 2011

Stress og travlhed

Kender I godt de perioder, hvor man bare ikke får lavet, det man skal? De perioder, hvor man føler sig mere stresset, end man burde? Sådan en periode er jeg i nu, og jeg har derfor ikke blogget siden onsdags. Jeg har en monolog til teaterfestival på gymnasiet, jeg skal have helt på plads til på fredag, hvor der er endelige visninger. Der er også en engelsk stil, der skal afleveres i morgen senest kl. 23.59 over Lectio samt en dansk stil til mandag. Jeg skal i skole i morgen (ja, i morgen) til generalprøver fra 9.00 - 14.00. Jeg er også i gang med at male mit værelse og lave lidt om, for det følte jeg virkelig, at det trængte til. Jeg glæder mig til at få afleveringerne ud af verden, monologen vist til teaterfestivallen og så endelig (forhåbentlig) at kunne blogge regelmæssigt igen og tage skuldrene ned fra ørene.

3 kommentarer:

Henriettewybrandt sagde ...

Det minder mig om at jeg har glemt at lave engelsk

Andrea sagde ...

Kender det alt for godt! Er også så stresset lige for tiden - jeg har en hel film der skal klippes sammen - hundredevis af afleveringer, lektier og andet jeg ikke har fået lavet endnu. Dagene går alt for stærkt, og jeg kan bare ikke følge med. Gid man nogen gange kunne holde livet på pause, og indhente alt der skulle indhentes. Men sådan er livet bare ikke ...

Sandra sagde ...

Henriette: Haha, ups. Kom da hellere i gang! Jeg er i gang med at skrive engelsk stil lige på nuværende tidspunkt faktisk..

Andrea: Jeg er så glad for, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. Du må virkelig bare sætte filmen på bloggen, når den er færdig. Jeg vil virkelig, super meget gerne se den! Dagene går nemlig alt for stærkt og nej - man kan ikke følge med. Jeg har længe tænkt over, hvor skønt det ville være med en fjernbetjening, der kunne styre tid og rum - vi må håbe, der opfindes sådan en engang... Det kunne være meget praktisk engang imellem.