tirsdag den 26. april 2011

Japansk kirsebærtræ

I går var det den sidste dag inden skole, lektier, aflevering og stress. Det var endnu engang skønt vejr i går. Jeg brugte noget af dagen på at understreje min fascination til det japanske kirsebærtræ. Dette træ står blomstrende og smukt i vores forhave. Desværre blomstrer de ikke så længe, men så længe blomsterne er fremme, er det så smukt. Helt igennem fantastisk. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er fuldstændig forelsket i det magiske kirsebærtræer. 

2 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Intet mindre end wauw.

Edotw sagde ...

Hej Sandra :)

Jeg er nylig læser (og blogger), og vil rigtig gerne feature dig på min blog, med nogle af dine meget smukke blomsterbilleder. Du får selvfølgelig en sød lille kommentar med på vejen om din meget smukke blog. Er det ok. at jeg bruger nogle af dine billeder i et inspirations-indlæg? De er virkelig flotte.

Kh. Thit Thrane

www.edotw.blogspot.com