fredag den 8. juli 2011

Magiske lys i det dunkle mørke

Undskyld for min svage aktivitet her på bloggen. Jeg lever stadig! Jeg har bare brugt tiden på en masse afslapning, hygge, læsning og på at nyde hvert minut og sekund af sommerferien. Der er stadig en masse sommerferie endnu og som sagt venter der photoshoots, som jeg skal lave med nogle veninder. Der skal nok komme flere billeder op og jeg må lige tage mig sammen. Jeg er samtidig i gang med en slanke/sundhedskur og bruger tid på at holde øje med, hvad jeg spiser og at jeg drikker nok vand samt dyrker nok motion. Så bloggen har lige stået på standby i nogle dage, for at jeg kunne komme ordentligt i gang med det. Nu er jeg tilbage. Jeg nyder både regn og sol - lige nu regner det. Det er så hyggeligt at sidde inde i varmen og høre regnen regne udenfor. Her er en stak billeder, jeg tog for et par dage siden. Der kommer mange flere billeder - det lover jeg! Hav en god, hyggelig regnvejrsdag, alle mine fantastiske, kære læsere.

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Hvilket billedredigeringsprogram bruger du? Billederne er rigtig pæne. :)

Sandra sagde ...

Emma: Til disse har jeg brugt Toycamera Analogcolor og Picasa :) Og mange tak!