søndag den 3. juli 2011

Aktiv afslapning

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Jeg har indtil videre brugt sommerferien på aktiv afslapning. Jeg er på sundheds/slankekur og får spist sundt og fornuftigt og drukket en masse vand. Jeg får også cyklet og løbet. Jeg har endelig tid til frilæsning og er i gang med Bogtyven, som stærkt kan anbefales og som jeg snart er færdig med. Kort sagt hygger jeg mig rigtig meget og har dejlig god tid til både at dase, men også at gøre de ting, jeg elsker  som fx at spille klaver, at tage billeder og at tegne. Vejret må godt blive lidt bedre snart/nu, for jeg har planer med veninder om Djurs Sommerland, bål og hygge på stranden, picnic i en park eller en skov samt at lave masser af photoshoots, billeder og lave sommerfilm ude i det fri. Jeg nyder sommerferien fuldt ud og er lykkelig over, at der er stadig mange dage og uger til gode.

2 kommentarer:

Henriettewybrandt sagde ...

FED overskrift
vil hellere se billeder du har taget end dem fra wi heart it :)

Sandra sagde ...

Henriette: Tak :) Ja, det ved jeg - jeg vil også hellere tage dem selv og det kommer jeg også til her i sommerferien, men jeg havde ikke lige nogen, så jeg tænkte, at jeg lige ville poste nogle inspirationsbilleder i stedet. Der skal nok komme en masse af mine egne også ;)