onsdag den 13. juli 2011

Brændende himmel

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen: Naturen er mit primære inspirationskilde og mangler jeg inspiration behøver jeg blot af gå en lang tur ude i den og problemet vil være løst. Naturen er noget helt unikt og fantastisk, som næsten er så smukt, at det er ubeskriveligt. For 15 minutter siden var himmelen brændende rød med orange og lyserøde nuancer. Helt igennem utroligt at så smukt et kunstværk overhovedet kan eksistere og i så stor og urørlig en form, at vi hverken kan røre den eller se hele kunstværket samlet i én form. For at man virkelig kan ane skæret, lyset, nuancerne og farverne, har jeg valgt ikke at redigere billederne. Der er ikke brugt nogen form for kontrast, farvekorrektion, lyssætning eller andre redigeringsmetoder. Blot mit elskede kamera og en smuk, brændende himmel.

4 kommentarer:

Ravn sagde ...

Wauw, det er virkelig nogle flotte billeder!

Malene sagde ...

Smuk smuk serie.

Unknown sagde ...

Fantastiske billeder.
I går aften, efter en fuldstændig mørk dag, blev himlen også helt lyserød hos mig. Jeg var virkelig betaget af det, og måtte sætte mig ind i stuen, og kigge ud af vinduet! :-)
Endnu en gang, fede fede billeder!
http://louise-myfashion.blogspot.com/

Sandra sagde ...

Tusinde mange tak alle sammen, hvor er I skønne!

Og himlen var nemlig til at kigge på i timevis i går aftes. Det var meget smukt! :-)