fredag den 22. juli 2011

Sjælland - Del 1, Familiebesøg og Frihedsmuseet

Så skrives vi ved igen. Jeg har været væk fra bloggen i en uge nu og det er dejligt nu, at kunne komme tilbage med en masse billeder. Jeg har slappet af og ellers været hos familien onsdag til torsdag på Sjælland samt et smut til København fredag. Jeg har valgt at dele indlægget med billederne op i to. Denne del kommer til at være billeder fra turen derhen, fra tiden hos familien og Frihedsmuseet i København. Jeg havde en rigtig hyggelig tur derovre, men vejret måtte nu gerne have været bedre. Vejret var fint nok onsdag aften, da vi ankom og der sad vi da også ude og fik lækker grill mad og sad ved bål og lavede snobrød. Alt i alt en dejlig tur. Nu vil jeg gå i seng. Det har været en lang dag. Resten af billederne kommer i morgen. Jeg håber, I kan lide billederne. Godnat, kære læsere, sov godt!
 
 
 

Ingen kommentarer: