lørdag den 26. november 2011

Lys i mørket

Nu tændes tusind julelys. Julelys bliver sat op udenfor, og hvor er det hyggeligt. De udendørs lys, jeg har taget billeder er, er dog ikke fra vores eget hus. Så mange julelyskæder har vi ikke engang. Der var en helt fantatisk spejling i vejen fra lysene, da det havde regnet kraftigt i går og vejen var dækket af en blankt lag regnvand. I morgen sætter vi også vores op, for det er jo faktisk allerede 1. søndag i advent i morgen - og der jeg skal lave julebag! Nu håber jeg bare snart, at der kommer noget sne, for det er da lige den sidste ting, der mangler, nu hvor vi har julelysene oppe, varm kakao og de varme sokker fremme. 

2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Det er længe siden, at jeg har kommenteret. Men jeg eeeeeeeeeeelsker dine billeder! Så skøn stemning :)

Sandra sagde ...

Quyen: Hehe! Godt at høre fra dig i kommentarfeltet igen ;) Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange tak - hvor er du sød!