torsdag den 24. november 2011

En måned til juleaften

Det er lidt stille på bloggen, og jeg har ikke noget kvalitetstid med mit elskede kamera for tiden. Jeg har lidt mange ting at tage stilling til og tænke på for tiden. Der er lektier og afleveringer som sædvaneligt, men også SRP-opgaven, der snart til skrives. Vi får skriveperiode fra 7.-21. december. Det bliver en speciel december måned med en masse læsning og skrivning, men jeg vil sørge for at blive så hurtigt færdigt som muligt og samtidig også sørge for at få afsat lidt tid til julebag, hygge og pauser indimellem. Jeg glæder mig faktisk inderligt til, at jeg får problemformuleringen og kan få et overblik over den store opgave, som jeg skal skrive. Jeg glæder mig til jul, december, julemusik og julebag. Jeg glæder mig til - forhåbentlig - at blive sneet inde i december, så jeg kan sidde og kigge ud på julelysende, der får sneen til at lyse op. Jeg glæder mig til at sidde med varme sokker indenfor og drikke varme drikke. Der er meget arbejde forude, men jeg prøver at holde mig nede på jorden i ro og mag. Jeg vil ikke have et stressanfald igen ligesom i går. Jeg må tage det lidt mere stille og roligt. Så kommer det nok til at gå bedre. Både med mig selv og opgaven. 

Hermed lidt flere sne - og julebilleder fra sidste år, fordi der jo i dag præcist er en måned til jul. Og der er jo faktisk også kun 3 dage til 1. søndag i advent. Fordi sneen og julen ikke er fremme endnu til at blive taget billeder af. Og mest af alt bare fordi jeg elsker denne tid på året. Hav en god dag alle sammen!

Ingen kommentarer: