onsdag den 14. marts 2012

Forår, du dejlige årstid

Trods lange og stressede dage stort set hver dage, mange lektier, afleveringer, opgaver og samtidig en kamp for at få tid til Fitness ved siden af, er sæsonen ikke noget af klage over. Foråret er på vej med små nyfødte blomster på vej op fra jorden. Blot tanken om at de vil være store og smukke om et par måneder får mig til at smile og glemme lidt af det stressede i min hverdag. For ikke at nævne fuglenes smukke kvidren og det dejlige lys. Trods blæsende vejr og - lige nu - grå himmel, ser det hele lidt lysere ud, når foråret er kommet over os. Foråret er en smukt tid og et symbol på fornyelse og nye tider. Der er ikke længe til, at mit yndlingstræ - kirsebærtræet - vil springe ud med sine smukke lyserøde blade og pryde vores forhave. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: