fredag den 7. oktober 2011

Windy Autumn

Dette er en stemnings/naturfilm fra sidste efterår, som var den ganske første video, jeg fik klippet sammen med optagelser fra mit - dengang - nye spejlreflekskamera. Jeg lagde videoen ind på Vimeo for lidt under et år siden, men jeg fik den aldrig postet på min blog, og da vi jo er ved et temmeligt tydeligt sæsonskifte, så tænkte jeg, det ville være passende at poste den på bloggen nu. Der kommer nok også en ny efterårsfilm en anden dag, og I kan også meget snart regne med nogle efterårsbilleder. Hav en dejlig fredag alle sammen!



P.S. Jeg har for et lille stykke tid siden fået lavet mig en bruger på www.weheartit.com, så hvis I også har en bruger der, er I meget venlige til at præsentere mig for jeres profil og evt. følge min, hvis I vil. I kan komme hen til min profil eller "my heart" ved at trykke HER.

Ingen kommentarer: