mandag den 3. oktober 2011

Mr. Tom Felton

1 - 2 - 3 - 4 - 5
Also known as Draco Malfoy fra Harry Potter filmene. Also known as den mest overdrevet lækre, utroligt charmerende (især med sin britiske accent - åh, hvor jeg dog elsker den), sødeste, flotteste, lækreste, hotteste fyr på hele jordkloden. Jeg må indrømme, jeg har fået et kæmpe celebrity crush på ham der Tom Felton. Han er erobret mit hoved, og jeg skal virkelig koncentrere mig for ikke at tænke på hans søde smil, flotte øjne, charmerende stemme, lækre krop. Han er i mine drømme om natten. Jeg kan desværre ikke styre mine drømme, men hvis det stod til mig, så var han med i alle mine drømme hele natten. Jeg er simpelthen smeltet ned i mit sengelagen de morgener, hvor jeg vågner op bevidst om, at jeg har drømt om Tom Felton. Jeg håber engang, at jeg får lov til at møde ham. Og ja, jeg ved godt, at han har en kæreste. Jade Olivia - tsk! Jeg skal nok få fat i ham engang. Nej, men man har vel lov til at være en fjollet, piget tøs, der er fuldstændig smaskforelsket i en lækker kendis. Han er aaaalt for lækker! Jeg kunne blive ved med at dagdrømme om ham på skrift, men det bliver nok træls at høre på i længden for jer. Men jeg fik bare lige lyst til at dedikere et indlæg til mit store celebrity crush med et par lækre billeder, der er lige til at spise. Jeg håber, at jeg vil drømme om ham i nat! Har I/har i nogen sinde haft et celebrity crush? Hvis ja, på hvem?

3 kommentarer:

Quyen sagde ...

Muuums!
Han er nu også sød som Malfoy ;)

Sandra sagde ...

Quyen: Han er lige til at spise. Mmm!! Ja, det er han. Han er bare sød og lækker generelt ;)

Mette sagde ...

Mums - han er ikke dårlig ;) Vil du kigge forbi?