tirsdag den 20. september 2011

Long time no see

Hej alle mine fantastiske, dejlige, kære, elskede læsere! Jeg er tilbage. Jeg har lige fået min Macbook igen. Den var til noget reparation (ikke software, men bunddeksel og display er blevet skiftet ud og nu er den som nyfødt), men nu har jeg langt om længe min kære Macbook i hænderne igen. Jeg var i Den Gamle By i lørdags, hvor jeg fik taget nogle rigtig fine billeder, som jeg har tænkt mig at vise jer i morgen, da det er ved at være lidt halvsent nu. Men jeg fik bare sådan lyst til at blogge igen. Bare vise jer nogle billeder og sige hej. Og sige tak fordi I er så fantastiske og tålmodige. Det er over en måned siden, at jeg bloggede sidst og I har alligevel holdt med mig. Tusind tak! Det er dejligt at komme tilbage uden at  antallet af læsere er faldet gevaldigt.

Jeg er jo kommet godt i gang med 3.g nu, men det kan også mærkes, at jeg går i 3.g. Underforstået, flere krav og forventninger, flere lektier, flere lektioner og naturligvis også flere afleveringer. Jeg har lidt stress på med en kemiaflevering, som skulle være afleveret i går, men som jeg ikke har lavet samt AT8 synopsis, som skal afleveres på mandag. Jeg er også begyndt til Fitness og træner regelmæssigt, hvilket er super skønt. Derudover vil jeg også gerne spille guitar, klaver og synge samt tage billeder, som jo lidt hører med til bloggen også - kort sagt dyrke de ting, som jeg elsker. Jeg har gerne villet ind i en god rytme med både at have tid til at blogge, dyrke musik, fitness samt passe skolen. Derfor har jeg holdt en lang pause. Jeg er dog ikke kommet helt ind i rytmen endnu, men det skal nok komme. 

Jeg følte bare lige for et lille indlæg med et "hej" og et "tak, skønne læsere, for ikke at droppe mig". Der kommer i hvert fald et indlæg i morgen med nogle billeder. Så ser vi, om jeg lige må holde en uges eller to pauser her nu, hvor jeg har en del skoleting samt Fitness at holde styr på. Jeg ville bare lige sikre jer om, at jeg stadig lever. Og så skal jeg forresten til Italien i efterårsferien, så under alle omstændigheder kan I være sikre på nogle billeder fra den tur. Jeg håber, at I har det godt alle sammen og endnu engang tak. I er alt for søde! Godaften og godnat, når den tid nu kommer for jer. 

3 kommentarer:

Maja sagde ...

velkommen tilbage. You have been missed :D

Tina D. sagde ...

VELKOMMEN TILBAGE :-D Puha, hvor du starter godt med de flotte billeder fra Århus. Jeg har savnet dig og dit kamera ;-)

Sandra sagde ...

Maja: Sikke en dejlig kommentar! Og mange tak :)

Tina: TUSIND TAK! Hvor er du bare dejlig, Tina. Jeg har også savnet at kigge på din blog og alle mine andre daglige kig, men det var nu tiltrængt med en pause. Men nu kunne jeg ikke holde fingrene tilbage fra bloggen. Det er dejligt at være tilbage til bloggen og de skønneste faste læsere :)