fredag den 23. september 2011

Delirious

Jeg har ikke været på min anden blog, delirous, i lang tid og er kommet meget bag ud med mine daglige billeder samt mistet et par læsere på den blog, har jeg valgt at lukke den ned. Det er også nemmere og mere overskueligt for mig at holde styr på og koncentrere mig om én blog. Jeg helt sikkert Min billedbog, hvor jeg har en masse dejlige, skønne faste læsere og en større frihed til både at blogge indlæg spækfyldt med billeder, men også inspirationsbilleder, videoer og hvad jeg nu ellers har på hjerte at blogge. Jeg har valgt at dedikere dette indlæg min anden blog, som jeg sletter om et par dage. Her er nogle billeder fra min anden blog:

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

hold da op. fantastiske billeder!

Maja sagde ...

Flotte billeder!!!
Bymajapm.blogspot.com

Amalie og Victoria sagde ...

NØØØJJ!!! Fantastiske billeder!!!! Du har en ny fastlæser!

Kig forbi:
www.smileandeatcake.blogspot.com

Sandra sagde ...

Mange tusinde tak alle sammen! Hvor er I dejlige!