onsdag den 21. september 2011

Den Gamle By

Nu er det jo længe siden, at jeg har blogget, så nu får I en ordentlig stak billeder fra Den Gamle By, som jeg besøgte i lørdags. Den gamle by er så hyggelig at gå rundt i. Det er som en rejse tilbage i tiden med brostensstræder, udstilling af legetøj fra gamle dage, bageren rundt om hjørnet med duftene nybagte kager, der står på kagefade i vinduet. Den gamle by er helt sikkert et besøg værd. Endnu hyggeligere er den, når der er sne på vejene og julestemningen flyver rundt i luften.

3 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Jeg er dybt forelsket i det første billede. Wow..

Unknown sagde ...

HEJ sandra! nu er jeg kommet forbig igen og følger dig nu! er blevet så glad for at du blogger igen efter pausen. jeg elsker virkelig dine billeder og din blog er bare så meget mig!
store knuz fm
www.frida-whatsnew.blogspot.com

Sandra sagde ...

Tina: Tusind tak. Det er også et af min yndlings.

Frida: HEJ Frida! Det er dejligt at være tilbage igen og dele mine billeder med mig. Jeg er super glad for, at du kan lide min blog og at den lige er noget for dig :) Jeg vil også tage et kig forbi din, når jeg lige får tid :)