torsdag den 26. maj 2011

Læseferie lige om hjørnet

 Fra i morgen af stiger min inspiration, mit overskud og jeg begynder at kunne se lys og lykke. Det er læseferie fra i morgen af og jeg skal blot op i en religionseksamen samt en årsprøve i AT. Jeg har - som så mange andre - været skoletræt og ventet ihærdigt på læseferien. Jeg har god tid til at læse op til mine fag og jeg regner med at jeg får taget en masse billeder og mere tid til at blive inspireret af mine omgivelser. Jeg har en hel liste over nogle billeder og photoshoots, jeg gerne vil lave.

Denne blog kommer til at indeholde diverse billeder i form af "billedspam" og bunker af billeder. Nogle gange vil de være store, andre gange små. Hvis I ikke allerede har gjort det, så tjek lige min anden blog ud, som jeg lavede for en uge siden. Her blogger jeg særligt udvalgte billeder og kun ét om dagen - hver dag.


Tryk her, for at blive ledt videre til bloggen.

onsdag den 25. maj 2011

tirsdag den 24. maj 2011

søndag den 22. maj 2011

fredag den 20. maj 2011

Aalborgtårnet

Solen brød gennem skyerne på vej hjem. Jeg elsker, når den gør det. Der er noget guddommeligt over det.

torsdag den 19. maj 2011

En ny blog

Jeg har længe overvejet frem og tilbage at lave en blog, hvor jeg blot poster ét billede om dagen i ét indlæg og én kort, matchende sætning, hvormed billederne får deres spotligt. Hermed er det nemmere at redigere og gøre mere ud af 1-3 billeder end en stor bunke billeder. De vil alle være taget af mig selv. Disse skal inspirere og blot lade seeren fortolke. Billeder siger mere en tusind ord og det er op til den enkelte, i hvor høj grad de vil blive inspireret, imponeret og fortalt en historie igennem et billede. Jeg ønsker en mere simpel blog, der alligevel kan give masser af tanker, minder og inspiration igennem enkelte billeder, der vil tale for sig selv.

Jeg poster stadig på denne blog, men den anden bliver en blog med ét billede om dagen, hvilket jeg synes er lidt sjovt. Jeg håber, I vil tjekke min nye blog ud og måske følge den. Jeg har allerede postet et billede. Bloggen hedder:

tirsdag den 17. maj 2011

Edderkoppespind

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12

mandag den 16. maj 2011

Regndråber

Regnen kan være træls. Der laves ikke andet end at kritisere den. Jeg kan nu godt lide regn. Den gør det endnu hyggeligere at sidde indenfor med te, snacks og bare putte og hygge under et varmt tæppe med en bog eller se en film, måske lave sine lektier med åbent vindue, så man kan høre regnen. Regnråberne der skyller ned er som sød musik og når de er landet på blomster og blade, er det ét stort kunstværk at vandre mellem løv og farvede blomsterblade, der bærer på de smukke, perfekte runde regndråber.
Da jeg ikke har et makroobjektiv til mit spejlreflekskamera, lånte jeg min mors digitalkamera,
Canon IXUS 970 IS, som også er ganske udemærket og tager fine makrobilleder.