Viser opslag med etiketten creative projects. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten creative projects. Vis alle opslag
mandag den 6. august 2012
mandag den 21. november 2011
The Month of December
Jeg er ved at være i rigtig jule - og decemberhumør. Det er den bedste tid på året. Den tid, hvor sneen daler og roen indtager hvert et hjørne af gaderne. De gader, hvor husenes skorstene ryger op mod den grå himmel, mens røgen bliver mildt belyst af de mange fine lyskæder, der omringer tagrender og buske. Sidste år - efteråret 2010 - købte jeg mit Canon 500D spejlreflekskamera, som jeg - da det blev december, sne og vinter - lavede en film med. Så ligesom mit forrige indlæg, vil jeg nu indsætte denne stemningsfilm, som jeg lavede december 2010, som en optakt til december-måned endelig vil komme os i møde og bringe os de mange glæder, den indebærer.
fredag den 7. oktober 2011
Windy Autumn
Dette er en stemnings/naturfilm fra sidste efterår, som var den ganske første video, jeg fik klippet sammen med optagelser fra mit - dengang - nye spejlreflekskamera. Jeg lagde videoen ind på Vimeo for lidt under et år siden, men jeg fik den aldrig postet på min blog, og da vi jo er ved et temmeligt tydeligt sæsonskifte, så tænkte jeg, det ville være passende at poste den på bloggen nu. Der kommer nok også en ny efterårsfilm en anden dag, og I kan også meget snart regne med nogle efterårsbilleder. Hav en dejlig fredag alle sammen!
P.S. Jeg har for et lille stykke tid siden fået lavet mig en bruger på www.weheartit.com, så hvis I også har en bruger der, er I meget venlige til at præsentere mig for jeres profil og evt. følge min, hvis I vil. I kan komme hen til min profil eller "my heart" ved at trykke HER.
torsdag den 23. juni 2011
Kan du høre min tegning?
Nu da det er sommerferie, har jeg taget alt mit tegnergrej frem, min frilæsningsbog ligger på sengen og kameraet er på kamerastativet. Det hele står klar og jeg har en masse inspiration og kreativitet, jeg gerne vil udtrykke og udfolde. Jeg har en hel liste med idéer til billeder og photoshoots, som jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer.
lørdag den 18. juni 2011
Rainy Day
Jeg fik samlet overskud og tid ved siden af læsningen til årsprøven til at lave en lille stemningsfilm. Jeg bliver altid så inspireret af regnen - lyden af dråberne, der rammer asfalten og de perfekt runde, reflekterende dråber på blomsterbladende. Der er noget helt specielt ved regnen. Min fantasi er i kog, mit jeg er i terapi og tankerne er på højkant, når de grå skyer på himlen græder. Regnen minder mig om barndommen - dengang man hoppede i vandpytter, legede i mudder, løb rundt med sin regnbueparaply og små gummistøvler, regnjakke og regnbukser. Regnen giver associationer til familiehygge, te, tæpper, stearinlys og åbnede vinduer for at kunne høre regnvejret udenfor.
søndag den 22. maj 2011
onsdag den 27. april 2011
Abonner på:
Opslag (Atom)