fredag den 18. maj 2012

Lidt natur, lidt stress og lidt fødselsdag

 
 
 
For at råde bod på den lidt tavse atmosfære her på bloggen deler jeg lige nogle af de naturbilleder, jeg tog, da jeg havde en amerikaner boende for lidt over en måned siden. Eksamen er lige rundt om hjørnet og jeg svømmer rundt i noter og tekster fra alverdens forløb og med alverdens fagterminologi og begreber over det hele på mit skrivebord (og gulv). Det er snart. Meget snart - snart at jeg skal have en hue på hovedet, snart at jeg vil føle en stor lettelse, friheden er lige rundt om hjørnet. Men de sidste par uger har jeg haft så mange tanker og ting at se til. Jeg skal have styr på mine noter, sorterer i mapper. Jeg har samtidig gang i træning flere gange om ugen og forsøg på at nå min drømmevægt - det er dog ikke en slankekur, jeg er på. Det er en livsstil. Jeg holder ikke op med at spise sundt og holde mig fra kager/slik etc., når jeg har nået min drømmevægt. Nok om det.

Ja, så jeg har mange ting at tænke på og det har forsaget en tavshed her på bloggen, hvilket er lidt synd. Men snart er jeg fri igen - frie tøjler, fri fantasi, mere tid, overskud og inspiration. I dag er det min mors fødselsdag, og vi skal hygge os med mine storebrødre og nyde dagen - slappe af inden jeg igen må tilbage til arbejdet. Men det bliver først i morgen. I dag er der dømt hygge og selskab med de nærmeste. og i dag får jeg også taget nogle billeder, som jeg vil dele med jer i morgen engang.

Ingen kommentarer: