fredag den 4. maj 2012

At træne hårdt

Der findes simpelthen ikke noget mere tilfredsstillende end en hård omgang træning, hvor man virkelig har givet den gas. Følelsen, jeg får efter træning, er helt ubeskrivelig. Men det er en blanding af stolthed, glæde, friskhed og en hel masse overskud. I dag var jeg til 2 holdtræninger lige efter hinanden (fra 9.00-11.00) - Stram Op og Mave/balle/lår. Jeg fik kæmpet og svedt. Da jeg var færdig, drak jeg min proteinshake, og da jeg kom hjem, snuppede jeg mig et langt, varmt bad og tog noget komfortabelt tøj på. Derefter spiste jeg frokost: 2 proteinpandekager, 1 æg og 0,5l vand. Og nu ligger jeg i sengen og slapper af. Det er min yndlingsproces: Hård træning - proteindrik - bad - mad - afslapning. Sådan! Jeg håber I nyder, at det er helligdag og dermed fridag ligeså meget, som jeg gør.

Ingen kommentarer: