søndag den 10. juli 2011

lørdag den 9. juli 2011

Evig fascination

Min fascination til himlen er uendelig stor og vil aldrig forgå. Det er utroligt, hvordan himlen kan besidde så meget skønhed. Den er så stor og fyldt med kunstneriske strøg af skyer. Uanset om himlen er skyfri eller dækket til med skyer i alle former og størrelse grå som sorte, lilla og lyserød om aftenen, når solen går ned eller helt grå/hvid om vinteren, når snefnug daler elegant ned derfra, så er jeg imponeret og evigt fascineret over, at noget så smukt, unikt og urørligt kan eksistere og optræde så flot. Naturen er min største inspirationskilde til min kreativitet og mine idéer, når jeg tager billeder. Så ufatteligt smuk er himlen og naturen under den.

fredag den 8. juli 2011

Magiske lys i det dunkle mørke

Undskyld for min svage aktivitet her på bloggen. Jeg lever stadig! Jeg har bare brugt tiden på en masse afslapning, hygge, læsning og på at nyde hvert minut og sekund af sommerferien. Der er stadig en masse sommerferie endnu og som sagt venter der photoshoots, som jeg skal lave med nogle veninder. Der skal nok komme flere billeder op og jeg må lige tage mig sammen. Jeg er samtidig i gang med en slanke/sundhedskur og bruger tid på at holde øje med, hvad jeg spiser og at jeg drikker nok vand samt dyrker nok motion. Så bloggen har lige stået på standby i nogle dage, for at jeg kunne komme ordentligt i gang med det. Nu er jeg tilbage. Jeg nyder både regn og sol - lige nu regner det. Det er så hyggeligt at sidde inde i varmen og høre regnen regne udenfor. Her er en stak billeder, jeg tog for et par dage siden. Der kommer mange flere billeder - det lover jeg! Hav en god, hyggelig regnvejrsdag, alle mine fantastiske, kære læsere.

søndag den 3. juli 2011

Aktiv afslapning

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Jeg har indtil videre brugt sommerferien på aktiv afslapning. Jeg er på sundheds/slankekur og får spist sundt og fornuftigt og drukket en masse vand. Jeg får også cyklet og løbet. Jeg har endelig tid til frilæsning og er i gang med Bogtyven, som stærkt kan anbefales og som jeg snart er færdig med. Kort sagt hygger jeg mig rigtig meget og har dejlig god tid til både at dase, men også at gøre de ting, jeg elsker  som fx at spille klaver, at tage billeder og at tegne. Vejret må godt blive lidt bedre snart/nu, for jeg har planer med veninder om Djurs Sommerland, bål og hygge på stranden, picnic i en park eller en skov samt at lave masser af photoshoots, billeder og lave sommerfilm ude i det fri. Jeg nyder sommerferien fuldt ud og er lykkelig over, at der er stadig mange dage og uger til gode.