fredag den 8. februar 2013

Vinterens dunkle mørke

Det er stadig nemt at mærke, at det er vinter. Mørket dominerer stadig både morgen og aften, men det er også tydeligt at mærke forskel. Ganske langsomt bliver det faktisk lysere og det er herligt. Nu er vinteren snart slut og vi er på vej hen mod lysere tider. Jeg kan godt mærke på min krop, at den savner lys og varme i stedet for alt det mørke, kulde og det sjaskede vejr med sne og regn. Vinteren er for mig hyggeligst der i slut-november og hele december, men så behøver jeg personligt heller ikke mere. Jeg har brug for sol og varme. Men smuk er naturen om vinteren - kameraet er glad for alle årstiderne. Men jeg vil nu gerne have lidt mere lys. Især fordi jeg er et A-menneske og står op ved 6-tiden hver dag. Og der er altid mørkt kl. 6. Men om sommeren står solen jo meeeeget tidligere op! Åh, jeg glæder mig til den tid kommer.

Ingen kommentarer: