mandag den 2. april 2012

Chokoladekage med banan

Gastronomi kan også snildt betegnes som værende kunst. Faktisk kan det være så kunstnerisk, at man kan tage billeder af et tallerken mad, en kage, en skål salat eller noget helt andet fra alle mulige mærkværdige vinkler. I dag har min mor besøg og jeg fik så den ære at bage en kage. Jeg skal ikke selv have noget, da jeg holder mig fra søde sager og fede kager, men jeg elsker at lave det, så når muligheden er der, står jeg altid parat, selvom jeg ikke vil spise kagen/kagerne. Det er så sjovt at bage og pynte den bagefter. Resultatet i dag blev vellykket - i hvert fald udseendet. De har ikke smagt den endnu, men konsistensen virkede rigtig god og mon ikke den smager godt, når den nu ser så god ud? Her er mine yderst kunstneriske billeder af den lækre chokoladekage med banan (som du kan se opskriften på her) med lidt chokoladepåskeæg ved siden. Det er en lagkage med en lækker chokoladecreme og banan i skiver i midten og creme på toppen samt chokoladespåner. Langs siden har jeg pyntet med smuttede, hakkede mandler. Så er der serveret!

3 kommentarer:

hende C.. sagde ...

du har helt ret! og hvor ser den bare ualmindelig lækker ud

Anna sagde ...

Du tager nogle vildt fede billeder! Håber du vil tage et kig forbi min fotoblog, måske du vil følge mig?
www.abitofmebyanna.blogspot.com

Anna sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.