mandag den 1. august 2011

Familie

Støtte, kærlighed, troværdighed. Dem, man altid kan stole på og regne med. Min mormor døde et halv år efter jeg blev født. Hun døde i en tidlig alder og min mor har fortalt mig meget om, hvor meget hun elskede mig, da hun holdt mig i sine arme, fordi jeg var den første pige i min mors familie. Min farfar nåede jeg aldrig at se, som jeg også hører mange gode historier og ting om. Jeg har egentlig ikke noget nært forhold til bedsteforældre, som jeg hører om mange andre, der har. Jeg kan ikke sidde i timevis og snakke personligt og om alt og intet med mine bedsteforældre. Men mine to små kusiner (henholdsvis 12 og 8 år, som desværre bor helt over på Sjælland) har jeg et nært forhold til. Jeg holder meget af de to tøser og deres forældre er også super rare. Jeg føler mig altid velkommen og hjemme i deres hjem og godt tilpas i deres selvskab. De to dejlige kusiner betyder meget for mig, da de virkelig udstråler en glæde og at de også gengælder min kærlighed til dem. Jeg er altid glad, når jeg leger rundt med tøserne og snakker om alt og intet med dem. Billederne ovenfor er billeder fra sidste uge, hvor de lige var på besøg en aften, overnattede og blev her til den følgende eftermiddag. Det betyder meget for mig, at jeg har noget familie, som jeg har et nært og venskabeligt forhold til og det har jeg med disse tøser og deres forældre. Jeg skal måske ud og rejse med dem i juleferien. Hvis jeg er heldig, kan det være, at jeg tager med de to tøser til Disneyland Paris sammen med min moster i efterårsferien.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dine billeder på begge blogge er så fine Sandra..jeg tænkte på, hvor i dk bor du egentlig?:-)

Sandra sagde ...

Tilia Marlene: Mange tak skal du have! :-) Jeg bor i Århus og du nævnte på din blog, at du går til teater i fritiden i komediehuset. Jeg søgte på Google og det ser ud til, at du så må være fra Horsens og det er desværre et godt stykke fra Århus til, at jeg kunne gå til det der også. Men det ser super sjovt og spændende ud :-)

Maja sagde ...

Hej søde Sandra
TAK for dit link til Blog Awarden, jeg har besvaret den på min blog - hvis det skulle have din interesse... Og selvfølgelig også linket til dig :) God aften. Maja

Camilla Laursen sagde ...

DISNEYLAND! Fedt, fedt, fedt!

Anonym sagde ...

Flotte billeder! Din blog er ret interessant.. Fyldt med mange super flotte billeder. Det er jeg ret vild med ;-)

-Jeg håber du kigger forbi og evt. bliver fast læser :-)

xx
www.thawaitisover.blogspot.com