torsdag den 21. april 2011

Du skønne solnedgang

Der findes næsten ikke noget smukkere end en solnedgang eller en solopgang. Hvis det stod til mig, kunne jeg tage billeder hver aften ved hver solnedgang. Det er så smukt og fantastisk. Det er næsten umuligt at stå ved en solnedgang, observere den - uden at drømme. Det er næsten helt ufatteligt at naturen er så smuk.

onsdag den 20. april 2011

Danse i solskin

Så er Danmark kommet ind i en god rytme, hvad angår solskin og blå himmel. Det er helt utroligt. Endelig efter så lang en vinter, sne, grå himmel og skiftevis tøvejr og frost, så har solen endelig fundet frem til lille Danmark. Jeg nyder lyden af børn, der leger. Bare tæer på den varme asfalt. Bierne der summer om ørene. Græsslåmaskinerne, der er i fuld gang med at trimme det grønne græs. Det hele. Det er en helt ny, lys, farverig verden, der er kommet os i møde.

søndag den 17. april 2011