Glade jul, dejlige jul - intet slår den følelse, man får, når det´december. Snart - forhåbentlig - ville vi se et flot hvidt lag af smukt, glitrende sne, som vil dæmpe alle naturens lyde og ligge sig flot på hver gren, på hvert hustag - over det hele. Der er noget magisk, noget specielt ved tiden i december op til jul. Der spreder sig en glæde hos alle - uanset alder - og en tryghed. Der pyntes, der sættes lys op udenfor, der bages julekager i storemængder i fællesskab. Duften, lyden, smagen, synet, følelsen af december måned - sanserne sættes i gang og når sneen falder, skabes den helt rigtige stemning. Det er koldt, det er vådt, men det er noget af det mest hyggeligste. En aften-gåtur med sne, der knirker under fødderne og så de mange pyntede, lysende stakitter, buske og tagrender, der lyser de mørke aftener op. Og når man så kommer hjem, så er der varm kakao, tæpper og bagning indenfor.
For at påbegynde stemningen lidt på forhånd, da jeg pludselig følte mig i jule/hygge/glæder-mig-til-december-humør, vil jeg sætte nogle billeder ind, som Camilla og jeg tog sidste år. Det var super hyggeligt! Jeg bliver så glad af at kigge på de billeder. Jeg glæder mig til december. Dog kommer halvdelen af min december måned til at gå med at få skrevet studieretningsprojektet... Men det går nok! Her er de skønne billeder fra sidste år. Hav en skøn aften!
P.S. Jeg savner dig, Camilla!











































