søndag den 13. november 2011

December måned

Glade jul, dejlige jul - intet slår den følelse, man får, når det´december. Snart - forhåbentlig - ville vi se et flot hvidt lag af smukt, glitrende sne, som vil dæmpe alle naturens lyde og ligge sig flot på hver gren, på hvert hustag - over det hele. Der er noget magisk, noget specielt ved tiden i december op til jul. Der spreder sig en glæde hos alle - uanset alder - og en tryghed. Der pyntes, der sættes lys op udenfor, der bages julekager i storemængder i fællesskab. Duften, lyden, smagen, synet, følelsen af december måned - sanserne sættes i gang og når sneen falder, skabes den helt rigtige stemning. Det er koldt, det er vådt, men det er noget af det mest hyggeligste. En aften-gåtur med sne, der knirker under fødderne og så de mange pyntede, lysende stakitter, buske og tagrender, der lyser de mørke aftener op. Og når man så kommer hjem, så er der varm kakao, tæpper og bagning indenfor. 

For at påbegynde stemningen lidt på forhånd, da jeg pludselig følte mig i jule/hygge/glæder-mig-til-december-humør, vil jeg sætte nogle billeder ind, som Camilla og jeg tog sidste år. Det var super hyggeligt! Jeg bliver så glad af at kigge på de billeder. Jeg glæder mig til december. Dog kommer halvdelen af min december måned til at gå med at få skrevet studieretningsprojektet... Men det går nok! Her er de skønne billeder fra sidste år. Hav en skøn aften!
P.S. Jeg savner dig, Camilla!

lørdag den 12. november 2011

torsdag den 10. november 2011

Nu er det nat, en vidunderlig nat

eller... aften. Det bliver så hurtigt mørkt i denne tid. Jeg var ude 17:15 og tage billede, og mørket havde allerede taget over hele himlen. Jeg elsker nat og aften - tja, ligeså meget som morgen og eftermiddag. Men det er noget magisk og mystisk ved den stille, mørke, dunkle nat. Selvom det er meget svært at tage nattebilleder, forsøgte jeg alligevel at få taget et par stykker. God magisk og mørk aften til jer alle.

tirsdag den 8. november 2011

Et lille efterårsphotoshoot

Her i weekenden lavede jeg et lille photoshoot med mig selv som fotograf - og model ude i den skønne efterårsnatur. Der kommer flere af disse. Måske også med andre end mig selv som model. Det er i hvert fald rigtig sjovt at lave photoshoots og blive inspireret af det tema og den location, som man har valgt. Jeg håber, I kan lide billederne. Hav en dejlig aften!